سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرده برقی زبرا

در موتور پرده برقی زبرا از موتور تیوبلار 25 استفاده می شود. میزان صدای تولیدی توسط این مدل از پرده برقی کمتر از 45 دسی بل می باشد. گشتاور موتور پرده زبرا 1.5 نیوتون متر و سرعت باز و بسته شدن آن 32 rpm می باشد. پرده برقی از برق 220 ولت تغذیه می کند و می توان به وسیله ریموت کنترل نمود.


غیر از مشخصات فنی پرده های زبرا که در بالا ذکر شد این مدل از پرده برقی برای تمامی مکان ها چه منازل و چه اداری و هتل ها و … قابل استفاده می باشد. پرده زبرا به صورت دو لایه موازی می باشد که می توان به صورت سایه روشن نیز از آن استفاده نمود.

این مدل از پرده هوشمند قابلیت شستشو دارد و به دلیل اینکه از دو لایه پارچه وتور تولید می شود می توان با جا به جایی دو لایه موازی میزان نور ورودی را کنترل نمود. امکان تنظیم پرده زبرا به هر دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد که در روش اتوماتیک با استفاده از ریموت کنترل و در روش دستی از زنجیر تعبیه شده در کنار پرده برقی زبرا بهره می گیرند.


همچنین قیمت پرده زبرا از دیگر پرده های برقی بسیار مناسب تر است و می توانید بسیار مقرون بصرفه باشد. در آخر هم برای خرید پرده می توانید از پرده فروشی متین به صورت آنلاین انواع پرده زبرا را تهیه کنید. زندگی لاکچری را با پرده زبرا تجربه کنید.


مطالب پیشنهادی: پرده کرکره

محصولات پرده متین: 

پرده برقی سیلوئت | پرده برقی رومن | پرده برقی بامبو |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051